Dostal si od farara učet? Alebo čo nám do majetku cirkvi. . . .

5. februára 2013, Grey, Comme d'habitude

 

Otázka provokatívna preto hneď definujem Cirkev to nie náboženstvo to inštitucionálna organizácia ktorá už neraz mala by byť v konkurze…Prečo sa tak nestalo. Asi zázrak. Na zázraky ma monopol:))

 

Nebudem rozoberať všetke cirkevne hriechy. To dnes neje podstatne. Podstatne je niečo iné. Všetci od pádu komunizmu máju plne ústa „demokracii“ je dakde aj zápis ze nedá sa registrovať združenie ktoré by malo hierarchickú organizáciu…Však tam kde je hierarchia nevznikne opozícia co značí je to nedemokratické. Cirkev bez hierarchie by dlho neprežila. Majetkove vysporiadanie vid CR ma ďaleko od etickí – morálnych zásad co predsa pre cirkev malo by byt podstatne. Odpustím výstrely typu nepotizmus hierarchov,pedofíliu a pod…to sa už napísalo píše sa a určite sa písať bude.

 

Cirkev podnika. Ma majetky nehnuteľnosti,lesy,maklérske domy na burzách po celom svete…A je potrebne cirkev dotovať?Je potrebne dotovať cirkevne školy ?Tto si myslím o všetkých  súkromných školách.Koľko objektov ktoré patria cirkvi sú obnovene za statne peniaze. Hej to sú kultúrne pamiatky ale o pamiatky ma sa predo všetkom postarať vlastník alebo nech to odovzdá štátu. Tak je v Taliansku.

 

Prečo keď objednám omšu za to aby suseda zlomila konečne aj druhu nohu tak nedostanem ucet?Tak utekajú milióny nehovorím o tom aké sú možnosti prania špinavých peniazi.

Viem ze každá vláda sedí ticho a toľko rokov sa ten problém nerieši. Alebo je to tak ako sa hovori „ Pánu Bohu sviečku a diablu ohorok…“Možno.

 

Mňa ale máju zaujímať len tie finančne toky…