Založ si blog

Archív: marec, 2013

Nočne srandovno-važne debaty : )) 21

Domov sme sa vrátili podvečer. Čakala ma ešte cesta na letisko. Nechcel som hovoriť, kedy sa vrátim i keď to bolo dôležité, lebo si chcela pripraviť večeru. Nakoniec sme sa zhodli, že ovocný šalát, syrový tanier a orechy k tomu, budú úplne postačujúce. Bol to taký náš špeciálny tanier na každú príležitosť. Neviem prečo, ale letmý bozk na rozlúčku, bol celkom […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 20

Ráno bolo svieže a chladné, rosa na tráve… veď bolo len pol piatej. Rýchla káva, cesta autom, cez skoro celý ostrov. Pohorie San Salvador sme videli už z ďaleka. Tu v tejto časti ostrova vyzeral úplne inak, ako bol prezentovaný v katalógoch cestovných kancelárií. Počúvali sme hudbu a sem tam ti prebehol tvárou letmý úsmev. Ty si túto cestu poznala, i keď to bolo už […]

Pokračovanie článku

Hudba hovorí – hudba nám hrá

Hudba hovorí – hudba nech nám hrá ♫♪♫ Hudba nás sprevádza životom cez stáročia. Ba… tisícročia. Menila sa natoľko, koľko dochádzalo k technologickému vývoju, čo dávalo možnosť konštruovať sofistikovanejšie nástroje. Menil sa trend a charakter hudby. Menil sa človek a život spolu s ním… Tak sme od zvukov prírody, cez mystickú, sakrálnu a […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 19

Cesta domov bola rýchla. Tlak klesal. Ešte keď sme schádzali z lode, všimol som si, že aj rybári sa sťahujú do prístavu, akoby očakávali búrku. Búrku, teraz? – keď je večer taký krásny?… Stihli sme vojsť dnu, keď sa vzduch pohol. Rýchlo si začala odkladať všetko, čo by sa mohlo poškodiť vetrom a dažďom. Aj keď nič nenaznačovalo, že by sa malo počasie […]

Pokračovanie článku

Cyprus – raj, kde sa zrodila Afrodita

CYPRUS – RAJ, KDE SA ZRODILA AFRODITA Raj, kde sa zrodila Afrodita? Že sa zrodila z morskej peny? Že je to rozprávka a nedá sa tomu veriť? Tak vám poviem, že bude v tom viac pravdy, ako v tom, čo je silou mocou „tlačené“ ľuďom do hlavy, na tému Cypru, zvlášť v posledných dňoch. Možno preto, zopár čisto rozprávkových, aj keď skutočných faktov… Cyprus […]

Pokračovanie článku

Kde je tá hranica

Povedz mi kde je… kde je tá hranica medzi svetlom a tieňom, kde je tá hranica medzi láskou a súžením, nech už mi to vysvetlí… niekto, stačí raz…. môžem ísť len tak? nepotrebujem pas? ….

Pokračovanie článku

Kto si bude vážiť moju lásku krásnu a čistú ?

“ Chcem byť milijúcou dušou niekoho,kto si bude vážiť moju lásku krásnu a čistú,krásnu ako prvý lúč slnka na svitaní,a čistú ako horský potok zuniaci do dialí…….tento blog je o láske, tak môže byť, či nie ?…:-)) „ Moj odkaz autorke citaty : môže byť :)) Autorka dostáva odmenu – “ Je veux „

Pokračovanie článku

Ženy , MDŽ a Jan Werich. ..

„Z mého pohledu je dobrá a prospěšná jen ta emancipace, která zvýší úctu ženy ve vašich očích, aniž by snížila přitažlivost pro jiné vaše orgány. Ženská, o kterou nikdo nestojí, přece nemůže mít z emancipace žádnou radost.“ „O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak.“ „Jedna ženská vidí často dál, než […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 18

Loď nebola veľká. Taká akurát, aby sme mali pocit bezpečia. Bola stavaná pre 8 ľudí a my sme boli len dvaja. Plus skiper. Cesta nám netrvala ani 30 minút a už sme hádzali kotvy. Záliv bol neskutočne krásny. Že som sa skôr nedal na niečo také nahovoriť. Široko-ďaleko nikoho, len my. Naozaj výborný systém – keď chceš byť na takom mieste sám. Stačí sa […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 17

Zobudila ma vôňa čerstvého pečiva a kávy. Vôňa sa šírila celým domom a niesla sa aj von. Spal som ako babo a samozrejme na terase. V noci si na mňa položila deku, ktorá ma chránila pred chladom. Pozrel som na jemne zvlnené more a vedel som, že som zaspal poriadne tvrdo. Bolo pol deviatej a ty si ma ani nezobudila. Mal som dilemu, čo prv, pozdraviť sa ti, alebo zbehnúť rovno […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Grey

Pekne a veľmi múdre slova,preto najkrajšie ako viem chcem poďakovať tomu kto to povedal :):)  "Niečo by sme nemali vedieť nikdy. A niečo by sme mali vedieť vždy..."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 371945x
Priemerná čítanosť článkov: 4376x

Autor blogu