Založ si blog

Archív: február, 2013

Insalata russa

Insalata russa Suroviny: Zemiaky, mrkva, petržlen, zeler, zelený hrášok, kyslé uhorky, jablko, vajcia, citrón, majonéza Zábavné je to, ž v Rusku sa tento šalát nazýva taliansky šalát v Taliansku sa nazýva ruský…Tak ako pri tomto jedle, sa stáva, že čo región to recept a čo recept to malé tajomstvo… Zeleninu uvaríme v malom množstve […]

Pokračovanie článku

Grilovaný morský vlk

Grilovaný morský vlk Morský vlk, soľný kvet, olivový olej, zelený petržlen, citrón, cesnak, mangold, nové zemiaky Morský vlk ( Branzino) je vynikajúca morská biela ryba. V obchode predávajú kalibrované kusy po cca 300g. To znamená, že jeden morský vlk je ideálna porcia pre jednu osobu. Rybu očistime, umyjeme, nasolíme. Pripravíme gril. Súčasne […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 13

Zobudila ma vôňa kávy. Bolo ráno. Pozrel som sa na hodinky a nechcelo sa mi veriť – bolo len pol šiestej. Ty o tej hodine nikdy nevstávaš. Káva bola horúca, práve pripravená. Komorná sa nepoteší, keď prinesie raňajky a uvidí, že si gazdovala sama :)) Vyviedla si ma z omylu – uvidel som čerstvé croissanty, maslo a malinový lekvár… Tvoj úsmev […]

Pokračovanie článku

Afganistan 1979 – 2013

Keď som písal článok “ WESTERPLATTE – tu začala II. svetová vojna „, nepredpokladal som, že ešte aj dnes majú ľudia tak povrchný pohľad na vojnu ako takú. Na to, čo prináša nám, normálnym ľuďom, ktorí chcú žiť v pokoji. Ktorí chcú mať svoj život, svoje malé šťastie a každým dňom sa z neho tešiť. Dennodenne vidíme prejavy rasovej […]

Pokračovanie článku

Roast beef „ Madeira “

Roast beef „ Madeira “ Vysoká roštenka 1kg (najlepšia argentínska), miešaný peper (zelený, červený, biely, čierny) soľný kvet (Fleur de Sel), cibuľa, cesnak, rozmarín, olivový olej Marináda : víno madeira, zeler, petržlen, mrkva, nové korenie, bobkový list , Zeleninu nakrájame na kocky, zalejeme vínom, pridáme mäso. Necháme marínovať cez noc. Mäso […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 12

Môj kalendár obsahoval modré bodky, tieto modré bodky boli dni, keď si môžeš bez problémov urobiť voľno. Na Kodaň som potreboval 3 dni, z toho 2 pracovné. Bol to problém, lebo tie modré bodky boli akurát tam, kde to bolo najmenej vhodné… Vyriešil som to po svojom. Budem v Kodani v piatok ráno, ty priletíš v sobotu a v pondelok večer ťa odveziem na letisko. Poslal som […]

Pokračovanie článku

Škeble “ alla Buzarra ”

Škeble “ alla Buzarra ” čerstvé škeble 1kg , petrlženova vňať, brezle,olivový olej ,cesnak ,citrón ,biele víno (Pinot Grigio , Rulandske šede… ) Na panvicu dáme olivový olej a prudko opečme brezle,dodáme pretlačené – cesnak a jemne posekanu petrlženovu vňať.Biele víno a čerstvú šťavu s citróna- podla chuti. Citrón dodávame opatrne… […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 11

Bolo uplakané daždivé ráno. Všade pršalo. Vo vzduchu visel opar a naznačoval, že tak rýchlo sa nestratí. Nevolal som ti – šiel som rovno za tebou. Zbadal som tvoje auto na parkovisku a suverénne som zastal vedľa. Vošiel som bočným vchodom a rovno do bufetu … Najlepšie šaláty v Bratislave … smiala si sa, že pani Janka, práve ten šalát, robí výnimočne len […]

Pokračovanie článku

Nočne srandovno-važne debaty : )) 10

Čas utekal. Dôsledne som prehodnotil celý môj doterajší život. Všetko, čo sa stalo a všetko, čo sa ešte len môže stať. Jedno bolo jasné – takýto stav nemôže trvať donekonečna. Musíme sa rozhodnúť… Ale nie dnes. Nie hneď, náhle, prchko a nerozumne. Prvý krok bol, že si zaobstarám byt. To bola naozaj vhodná kúpa, aj keď dráha ako šafran. Keď som ti to […]

Pokračovanie článku

Westerplatte – tu začala II svetová vojna

Westerplatte… kúsok poľského územia, ktoré sa stalo cieľom útoku 1. septembra 1939. V to ráno, o 04:45 hod padol prvý výstrel, ktorý začal II svetovú vojnu … Nikto nepovedal Nemcom NIE. Tak to bolo v roku 1933, keď Hitler získal moc, tak to bolo v Locarne, tak to bolo v roku 1938 … Poľsko to NIE vyslovilo jasno a zreteľne. Prečo […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Grey

Pekne a veľmi múdre slova,preto najkrajšie ako viem chcem poďakovať tomu kto to povedal :):)  "Niečo by sme nemali vedieť nikdy. A niečo by sme mali vedieť vždy..."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 85
Celková čítanosť: 371947x
Priemerná čítanosť článkov: 4376x

Autor blogu